HTML

A szív próbája

Milyen is tud lenni az, mikor a mindent elsöprő szerelem úgy érkezik, hogy már valaki elvette előled??

Friss topikok

  • gepard5: Szia! Tudom,hogy már tavalyi a sztori,de nagyon kíváncsi lennék,hogy mi van most veletek vagy vel... (2009.08.10. 18:36) Látszanak a dolgok...
  • szerelem a börtön árnyékában: mindenkinek ajánlom olvassátok el. (2009.05.25. 18:42) 10 hónap

Linkblog

Látszanak a dolgok...

2008.10.13. 19:47 Just A Broken Soul...

Ma nem is keresett....baszott rám, rendben, fiú fut a lány után, de ma különösképpen le sem szart...nem azért, de nehogy már mindig én szaladgáljak, éreztesse már velem, hogy fontos vagyok a számára, és legalább csörögjön rám, hogy merre vagyok, találkozzunk, stb. De semmi, meg sem rezdült a telefon, semmi...még egy szaros kis sms-t sem volt képes írni, hogy "mi a fasz van veled, gyerek???"

Most erre mit mondhatnék, vagy mit gondolhatnék??? Logikus, azt hogy szarik rám...hiába mondja nekem, hogy egyfolytában rám gondol, ha egyszerűen nem képes keresni, vagy nem is akar keresni.

Nem tudom, mi a francot akar tőlem...mikor valami baj van, egyből legyek mellette, mikor meg nincs gond, akkor el van nélkülem is...hát tegye, bazdmeg, kezd már kurvára elegem lenni abból, hogy én szeretem, de ő meg semmit nem mutat abból a kurva nagy szerelméből...játszik velem, vagy egyszerűen megunta a pofám, vagy csak tényleg akkor vagyok fontos, ha valami gondja van, és megpróbálhatom megoldani...akkor benyúlunk a farzsebbe, és előhúzzuk Sanyikát...máskor meg ott az állítólag ex-pasija, akivel meg jókat röhög a hülye gyereken, vagy máskor jó a szamár is...komolyan, helyébe a pofámról lesülne a bőr, de úgy néz ki, neki nem okoz gondot...játszik...és jól játszik...egy darabig...

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://angelus.blog.hu/api/trackback/id/tr34712073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gepard5 2009.08.10. 18:36:32

Szia!

Tudom,hogy már tavalyi a sztori,de nagyon kíváncsi lennék,hogy mi van most veletek vagy veled és ezzel az üggyel,mert velem most idén nyáron történt pont ilyen!Nekem is nagyon fáj,hogy a biztos hátteret választotta a lány a szerelem helyett,ráadásul náluk a faszi még meg is verte!És ennek ellenére nem engem választott!Hihetetlen!Szóval érdekel,hogy túljutottál-e már ezen vagy sikerült-e a lánnyal zöld ágra vergődni,mert megjött az esze!Ird meg!
süti beállítások módosítása